Lukáš Černý

Diplomová práce

Strategie rozvoje značky a marketingu v neziskové organizaci -- Budějovický Majáles

Brand building strategy and marketing development in the non-profit organization – Budějovický Majáles
Anotace:
Tato práce se zabývá otázkou budování značek a tvorby marketingových plánů v neziskových organizacích. Definuje a analyzuje základní principy, ze kterých je potřeba při těchto činnostech vycházet. Autor ve své práci vychází ze své desetileté zkušenosti z několika neziskových organizací. Výsledkem práce je vytvořený Framework, který zohledňuje specifika neziskových organizací a umožňuje tak organizacím …více
Abstract:
This thesis discusses the strategy of building brands and marketing plan creation in a non-profit organization. Thesis defines and analyses the basics necessary for those processes in any organization. Author of the thesis uses his 10 years of experiences in non-profit organizations. The result of this thesis is new “Framework”. This Framework takes into account the specifics of the non-profit sector …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2018
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Ondřej Kašpárek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71917