Lukáš Černý

Master's thesis

Strategie rozvoje značky a marketingu v neziskové organizaci -- Budějovický Majáles

Brand building strategy and marketing development in the non-profit organization – Budějovický Majáles
Abstract:
Tato práce se zabývá otázkou budování značek a tvorby marketingových plánů v neziskových organizacích. Definuje a analyzuje základní principy, ze kterých je potřeba při těchto činnostech vycházet. Autor ve své práci vychází ze své desetileté zkušenosti z několika neziskových organizací. Výsledkem práce je vytvořený Framework, který zohledňuje specifika neziskových organizací a umožňuje tak organizacím …more
Abstract:
This thesis discusses the strategy of building brands and marketing plan creation in a non-profit organization. Thesis defines and analyses the basics necessary for those processes in any organization. Author of the thesis uses his 10 years of experiences in non-profit organizations. The result of this thesis is new “Framework”. This Framework takes into account the specifics of the non-profit sector …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2018
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Ondřej Kašpárek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71917