Scénický tanec a jeho možnosti v pedagogickém procesu – Martina Tomanová
Martina Tomanová
Master's thesis
Scénický tanec a jeho možnosti v pedagogickém procesu
Scenic dance and its possibilities of application in the educational process
Anotácia:
Teoretická část je v dílčích kapitolách obsahově zaměřena na vysvětlení a popis základních tematických oblastí. Ty jsou významným východiskem pro pochopení tématu práce a zejména pro aplikaci do části praktické – tj. pedagogický proces, taneční pedagogika, taneční pedagog, scénický tanec, tanečně expresivní trénink, terapeutický účinek působení scénického tance. Významná pozornost je věnována popisu …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM518
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
- Vedúci: Daniel Dvořák, Zdenka Šándorová
- Oponent: Boris Titzl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMaster programme / odbor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění kognitivně behaviorální terapie v pedagogickém procesu
Adam RŮŽIČKA -
Terapie ve speciální pedagogice a jejich využití pohledem odborníků
Dominika Novotná -
Speciálně pedagogické terapie v edukaci osob s mentálním postižením
Hana BIRTKOVÁ -
Hodina moderního tance s využitím principů techniky jazz dance pro středně pokročilé tanečníky
Hana Havelková -
Tvorba pohybové skladby street dance pro děti předškolního věku
Lucie BEZDIČKOVÁ -
Tvorba taneční skladby disco dance pro děti staršího školního věku
Michaela STUDNIČKOVÁ -
The meaning of Bele practices for the afro-descendant individuals and their social functioning in today's Martinique - A study of anti-oppressive dance therapy practices
Barbora HAVRANOVÁ -
Vliv Dance terapie na kvalitu života jedince po poranění míchy - využití WHODAS 2.0 testu
Martina HOLÁ