Využití green marketingu v českém prostředí – Anastasia Kostrova
Anastasia Kostrova
Master's thesis
Využití green marketingu v českém prostředí
The use of green marketing in the Czech Republic
Anotácia:
V poslední době je zelený marketing módním a populárním trendem nejen v České republice, ale i po celém světě. Stále více lidí se zajímá o životní prostředí a snaží se zmírnit negativní dopady svého chování. S cílem přilákat nové zákazníky, budovat pozitivní image a získat konkurenční výhodu integrují firmy ekologické principy do svých obchodních strategií …viacAbstract:
Recently, green marketing is becoming fashion and popular not only in the Czech Republic, but also around the world. More and more people are taking care of the environment and trying to reduce the negative effects of their behavior. In order to attract new customers, get a positive image and competitive advantage companies integrate environmental concepts into business strategies. The aim of this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77456
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedúci: Martin Machek
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77456
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vietnamese Consumers Behavior Towards Environmentally Friendly Products
Ha Linh Do -
Consumers Perception towards Eco-friendly Products
Denisa Šenkeříková -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Green marketing a greenwashing v komunikaci retailových firem
Klára Škochová -
Green marketing a greenwashing v oděvním průmyslu
Lucie Pánková -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Green marketing
Natálie Hefnerová