Akční výzkum jako nástroj osobnostního a profesního rozvoje – Bc. Monika HUTYROVÁ
Bc. Monika HUTYROVÁ
Diplomová práce
Akční výzkum jako nástroj osobnostního a profesního rozvoje
Action Research as a Tool of Personal and Professional Development
Anotace:
Diplomová práce se zabývá akčním výzkumem jako nástrojem osobnostního a profesního rozvoje, a to v rámci magisterského studia oboru Sociální pedagogiky. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce si klade za cíl s pomocí odborné literatury popsat stěžejní pojmy práce. K těmto pojmům patří akční výzkum, osobnostní a profesní rozvoj a sociální pedagog …víceAbstract:
Diploma thesis deals with action research as a tool of personal and professional development during of the master study of Social Pedagogy. The thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part of the thesis aims to describe with the help reference books the main terms of the thesis. These terms include action research, personal and professional development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2020
- Vedoucí: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUTYROVÁ, Monika. Akční výzkum jako nástroj osobnostního a profesního rozvoje. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi
Veronika WRÓBELOVÁ -
Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi
Veronika WRÓBELOVÁ -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
Kompetence sociálního pedagoga ve vztahu k potřebám edukační praxe.
Dana KADEŘÁBKOVÁ -
Profesní kompetence sociálního pedagoga v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Šárka Hlávková -
Osobnost sociálního pedagoga a jeho vychovatelské kompetence
Jiřina Pumprlová -
Sociální kompetence pedagoga v oblasti prevence rizikového chování u dětí
Pavlína Bergmannová -
Kompetence asistentů pedagoga a jejich vliv na postoje vůči žákům s postižením
Eva PÁTKOVÁ