Akční výzkum jako nástroj osobnostního a profesního rozvoje – Bc. Monika HUTYROVÁ
Bc. Monika HUTYROVÁ
Master's thesis
Akční výzkum jako nástroj osobnostního a profesního rozvoje
Action Research as a Tool of Personal and Professional Development
Abstract:
Diplomová práce se zabývá akčním výzkumem jako nástrojem osobnostního a profesního rozvoje, a to v rámci magisterského studia oboru Sociální pedagogiky. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce si klade za cíl s pomocí odborné literatury popsat stěžejní pojmy práce. K těmto pojmům patří akční výzkum, osobnostní a profesní rozvoj a sociální pedagog …moreAbstract:
Diploma thesis deals with action research as a tool of personal and professional development during of the master study of Social Pedagogy. The thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part of the thesis aims to describe with the help reference books the main terms of the thesis. These terms include action research, personal and professional development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2020
- Supervisor: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUTYROVÁ, Monika. Akční výzkum jako nástroj osobnostního a profesního rozvoje. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Education / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi
Veronika WRÓBELOVÁ -
Kompetence sociálního pedagoga v teorii a praxi
Veronika WRÓBELOVÁ -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
Kompetence sociálního pedagoga ve vztahu k potřebám edukační praxe.
Dana KADEŘÁBKOVÁ -
Profesní kompetence sociálního pedagoga v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Šárka Hlávková -
Osobnost sociálního pedagoga a jeho vychovatelské kompetence
Jiřina Pumprlová -
Sociální kompetence pedagoga v oblasti prevence rizikového chování u dětí
Pavlína Bergmannová -
Kompetence asistentů pedagoga a jejich vliv na postoje vůči žákům s postižením
Eva PÁTKOVÁ