Elipsa v jazyce reklamy (na příkladu francouzštiny a češtiny) – Bc. Jan SYROVÁTKA
Bc. Jan SYROVÁTKA
Diplomová práce
Elipsa v jazyce reklamy (na příkladu francouzštiny a češtiny)
Ellipse in the language of advertisement
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je především představena stylistická figura elipsa. Jsou vyzdvihnuty její typické rysy a zároveň je poukázáno na vlastnosti, které na první pohled nejsou tak zřejmé. Pozornost je taktéž věnována funkci jazyka obecně a následně se pozornost obrací k jazyku reklamy, kdy je komentována specifická povaha reklamního …víceAbstract:
The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical one.The theoretical part deals mainly with the ellipse.The attention is also paid to the the function of language in general and than the attention turns to the language of advertising. Procedures and methods which are used by the authors of advertising slogans are presented. The attention is drawn to the main features of the functioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Marie Fenclová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SYROVÁTKA, Jan. Elipsa v jazyce reklamy (na příkladu francouzštiny a češtiny). Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství francouzštiny pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
Kateřina Chytková -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Lucie Nápravníková -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Lucie Holubičková -
Jazyk reklamních sloganů
Jana Mahelová -
Překlad reklamních sloganů z cizích jazyků do čínštiny s ohledem na kulturní rozdíly
Barbora SVOBODOVÁ -
Reklamní slogany (v češtině i ruštině)
Sabina ŽIGOVÁ -
Reklamní slogany a loga - analýza jazykové a grafické složky
Kamila PODIVÍNOVÁ -
Elipsa v jazyce španělských reklam
Michaela LUDVÍKOVÁ