Konfliktní situace v pracovním procesu a jejich řešení – Bc. Tomáš Kokstein
Bc. Tomáš Kokstein
Bakalářská práce
Konfliktní situace v pracovním procesu a jejich řešení
Conflict Situations in Work Process and it's Solution
Anotace:
Komunikace – základ našich životů s sebou přináší možnost dorozumět se s ostatními lidmi. Verbální, či neverbální, komunikace hraje v našich životech nezastupitelnou roli a je jejich nedílnou součástí. Je důležité si uvědomit, že jako lidské bytosti jsme rozdílní a liší se také naše komunikační schopnosti, rozdílně také vnímáme různé podněty. Často mezi námi proto dochází k chybám v komunikaci a vznikají …víceAbstract:
Communication – the base of our lives brings us the opportunity to understand other people. Verbal or non-verbal communication plays vital role in our lives and forms an integral part of it. It is important to realize, that as human beings, we are different and that our communication skills differ, we also perceive differently some stimulations. Therefore we often make mistakes in communication and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fyug8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Ingrid Matoušková, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Mgr. Joža Spurný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Konfliktní situace klientů v Domě na půli cesty
Lenka Smejkalová -
Vliv verbální sebeobrany na vývoj konfliktní situace
Jan Obadal -
Úloha interpersonální komunikace v sociální práci s cizinci. Úloha interpersonální komunikace v sociální práci a její vliv na integraci cizince z pohledu odborných pracovišť Prahy 14 a Prahy 7
Nataliia Pochtar -
Komunikace ve specifických situacích
Kateřina Toncarová -
Komunikace klienta a sociálního pracovníka v roli úředníka
Martina WARISCHOVÁ -
Specifika komunikace sociálního pracovníka s duševně nemocným klientem
Kateřina Bednaříková -
Komunikace mezi klientem a sociálním pracovníkem na úřadě a v terénu
Marcela ŠELONGOVÁ -
Komunikace sociálního pracovníka s klientem s kombinovaným zdravotním postižením
Martina KRUPOVÁ