Koncept mediální výchovy na vysoké škole – Bc. Ivana Vančatová
Bc. Ivana Vančatová
Master's thesis
Koncept mediální výchovy na vysoké škole
The Concept of Media Education at University
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na dosud nezkoumané téma mediální výchovy v prostředí českých vysokých škol. Je rozdělena do dvou samostatných celků – teoreticko-metodologické části a praktické části. První část předkládané diplomové práce je věnována historickému vývoji médií, zejména těch masových. Dále je čtenáři představen obecný rámec předmětu mediální výchova včetně užívaných metodických konceptů …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on a topic that has not been widely analysed yet – media education at Czech universities. It is divided into two parts: a theoretical-methodological part and a practical part. The first part of the diploma thesis covers historical development of media, especially the mass media. Further, the reader is introduced to a general framework of media education including methodologies …viacKľúčové slová
Agenda-setting informace komunikace masová komunikace masová média mediální gramotnost mediální výchova mediální účinky občanská výchova občanská žurnalistika průřezové téma rámcový vzdělávací program sociální sítě významnost zprávy vzdělávání. Agenda-setting citizes journalism civics communication processes crosscutting theme options information literacy mass communication mass media media education media effects media literacy salience of message social networks the framework training programme.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n1mu6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication