Bc. Barbora FRYDRÝNOVÁ

Diplomová práce

Municipální marketing

Municipal marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou municipálního marketingu. Marketing je nedílnou a významnou součástí ekonomie. Prodej veškerých produktů totiž nemůže existovat bez kvalitního marketingu zaměřeného hlavně na propagaci. Municipální marketing není prováděn podniky, ale orgány veřejné správy. V poslední době se s pojmem municipálního marketingu u měst a obcí potkáváme stále častěji. A to z důvodů …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the issue of municipal marketing and its role in public administration. The application of this municipal marketing is a benefit to all municipalities. This is mainly because it contributes to their promotion, overal development and attractiveness of the city and the creation of a competitive environment. As a part of implementation of municipal activities, there was mutual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: JUDr. Tomáš Louda, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRYDRÝNOVÁ, Barbora. Municipální marketing. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/