Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit – Bc. Monika Dobiášová
Bc. Monika Dobiášová
Diplomová práce
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Acquisition and Expansion of the Clientele Based on the WOM and eWOM Effect at the Endemit Hotel
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na získání a rozšíření klientely hotelu využitím efektů WOM (Word of Mouth) a eWOM (electronic Word of Mouth). V teoretické části byly vysvětleny základní pojmy a definice týkající se marketingu služeb v cestovním ruchu, WOM a eWOM komunikace a analytických metod. V praktické části práce byla provedena analýza současné situace hotelu pomocí PESTLE a SWOT analýzy, Porterova …víceAbstract:
This thesis focuses on the acquisition and expansion of the hotel's clientele by using the effects of WOM (Word of Mouth) and eWOM (electronic Word of Mouth). In the theoretical part, the basic concepts and definitions related to tourism service marketing, WOM and eWOM communication and analytical methods were explained. In the practical part of the thesis, the current situation of the hotel was analysed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOBIÁŠOVÁ, Monika. \textit{Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/igv35y/.
Jak správně citovat práci
Dobiášová, Monika. Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Marketing zámku Třebušín zaměřený na svatební klientelu
Martina Kubínová -
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
Zuzana Kucharovicová -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá