Lenka Ištvánová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu Student Agency so zameraním na autobusovú dopravu

Analýza marketingového mixu Student Agency so zameraním na autobusovú dopravu
Abstract:
Práce pojednává o analýze jednotlivých nástrojů marketingového mixu v autobusové dopravě společnosti Student Agency. Popisuje vývoj společnosti a její produktů, teoretická východiska marketingového mixu a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti. Poslední část obsahuje SWOT analýzu společnosti a doporučení na zlepšení.
Abstract:
Bachelor thesis deals with marketing mix of Student Agency focused on bus transport. It describes history of company, its products and theoretic basis of marketing mix tools and analyzes individual instruments of marketing mix in bus trasnsport of company. The last part includes SWOT analysis and recommendations for changes.
Abstract:
Práca sa zaoberá analýzou jednotlivých nástrojov marketingového mixu v autobusovej doprave spoločnosti Student Agency. Opisuje vývoj spoločnosti a jej produkty, teoretické východiská marketingového mixu a analýzu jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Posledná časť obsahuje SWOT analýzu spoločnosti a doporučenia na zlepšenie.
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 6. 2009
  • Supervisor: Šárka Zapletalová
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15249

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod