Sára Kocourková

Bakalářská práce

Vliv emocí na zákazníka při volbě značky

The influence of emotions on customers when choosing a brand
Anotace:
Značka působí jak na kognitivní, tak na emocionální složky naší osobnosti. Mým cílem bude zanalyzovat, jak emoce ovlivňují náš spotřebitelský život. Spousta značek vytvářejí vztah se spotřebiteli na základě stimulace jejich emocí. V marketingu vytvářejí kontext, který targetuje zákazníka skrz jeho potřeby, ego, nebo třeba jeho aspirace, a vytváří tím emoční propojení. Emoční marketing obvykle zvolí …více
Abstract:
The brand affects both the cognitive and emotional components of our personality. My goal will be to analyze how emotions affect our consumer life. Many brands create a relationship with consumers based on stimulating their emotions. In marketing, it creates a context that targets the customer through their needs, ego, or perhaps their aspirations, thereby creating an emotional connection. Emotional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
  • Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON