Bc. Liliya Malyavina

Master's thesis

Vysokoškolské vzdělávání v ČR a systém jeho financování

Higher education in the Czech Republic and system of its financing
Abstract:
Hlavním cílem práce je charakteristika systému vysokoškolského vzdělávání v ČR a systému jeho financování. V rámci charakteristiky tohoto systému je třeba popsat hlavní zdroje příjmů s důrazem na možnosti zavedení školného. V první části práce jsou uvedeny výsledky literární rešerše s cílem popsat systém vzdělání, jeho strukturu, vývoj a legislativní úpravu. Ve druhé části práce je provedena analýza …more
Abstract:
The main goal of this work is to characterize the system of higher education in the Czech Republic and the system of its financing. Within the characteristics of this system, it is necessary to describe the main sources of income with emphasis on the possibility of introducing the school fee. The first part of the thesis presents the results of literary research in order to describe the education system …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.