Tomáš ŘEŘÁBEK
Bakalářská práce
Marketingové metody v praxi
Marketing methods in practise
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vybrané marketingové metody používané v tomto oboru. V práci jsou použity tyto metody - SWOT analýza, Porterův model a ABC analýza. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se marketingového plánování, situační analýzy a především vybraných metod situační analýzy. V následující části jsou tyto metody aplikovány na vybraný podnik. Poté zhodnoceny z …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on chosen marketing methods used in this discipline. In the thesis are used these analyses - SWOT analysis, Porter's model and ABC analysis. In literature survey is specified issue of marketing planning, situational analysis and especially issue of chosen marketing methods. In the following section are these analyses applied to the selected firm. Then they are evaluated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Zveřejnit od: 17. 4. 2009
Identifikátor:
11834
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘEŘÁBEK, Tomáš. Marketingové metody v praxi. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Jakub Procházka -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová -
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ihkuf4 ihkuf4/2
21. 8. 2009