Využití ICT ve výuce na základních školách, s přihlédnutím na speciální základní školy – Monika Podlenová
Monika Podlenová
Bakalářská práce
Využití ICT ve výuce na základních školách, s přihlédnutím na speciální základní školy
The use of ICT in teaching in elementary schools, including special elementary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím interaktivních tabulí ve výuce anglického jazyka na základních školách, s přihlédnutím na speciální základní školy. Cílem práce je popsat, jak tyto technologie ovlivňují vzdělávací proces a jak jsou integrovány do každodenní výuky. Teoretická část poskytuje přehled o interaktivních tabulích, jejich funkcích a potenciálu pro zvýšení angažovanosti žáků. Dále práce …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the utilization of interactive whiteboards in English language teaching at primary schools, with consideration for special primary schools. The aim of the thesis is to describe how these technologies impact the educational process and how they are integrated into daily teaching. The theoretical section provides an overview of interactive whiteboards, their functionalities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Věra Radváková
- Oponent: František Sudzina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93002
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Život dítěte s mozkovou obrnou ze Speciální základní školy Poděbrady
Tereza Košvancová