Využití ICT ve výuce na základních školách, s přihlédnutím na speciální základní školy – Monika Podlenová
Monika Podlenová
Bachelor's thesis
Využití ICT ve výuce na základních školách, s přihlédnutím na speciální základní školy
The use of ICT in teaching in elementary schools, including special elementary schools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím interaktivních tabulí ve výuce anglického jazyka na základních školách, s přihlédnutím na speciální základní školy. Cílem práce je popsat, jak tyto technologie ovlivňují vzdělávací proces a jak jsou integrovány do každodenní výuky. Teoretická část poskytuje přehled o interaktivních tabulích, jejich funkcích a potenciálu pro zvýšení angažovanosti žáků. Dále práce …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the utilization of interactive whiteboards in English language teaching at primary schools, with consideration for special primary schools. The aim of the thesis is to describe how these technologies impact the educational process and how they are integrated into daily teaching. The theoretical section provides an overview of interactive whiteboards, their functionalities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93002
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Věra Radváková
- Reader: František Sudzina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PODLENOVÁ, Monika. \textit{Využití ICT ve výuce na základních školách, s přihlédnutím na speciální základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ihn3eo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93002
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Vhled do integrace žáků ze základní školy speciální do základní školy
Jitka Janoušková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Kyberšikana jako speciální forma agresivity na 2. stupni Základní školy Hlubočky
Lukáš Daniel