Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole – Michaela Tomečková
Michaela Tomečková
Bachelor's thesis
Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Questions of teachers used in science education in the kindergarten
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá otázkami učitelů zaznívajícími v procesu přírodovědného vzdělávání v mateřských školách. Cílem bakalářské práce je analyzovat dialog probíhající mezi učiteli a dětmi v průběhu přírodovědného vzdělávání v mateřských školách, s důrazem na otázky učitelů a jejich specifika. Teoretická část se zaměřuje na sumarizaci poznatků týkajících se přírodovědného vzdělávání …moreAbstract:
The present bachelor thesis deals with teachers' questions raised in the process of science education in kindergartens. The aim of the bachelor thesis is to analyse the dialogue between teachers and children during science education in kindergartens, with an emphasis on teachers' questions and their specificities. The theoretical part focuses on summarizing the knowledge related to science education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMEČKOVÁ, Michaela. \textit{Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ihp0r5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomečková, Michaela. Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Konstruktivistické pojetí výuky v hodinách matematiky
Daniela Trčková -
Využití metodiky 3A při analýze výukového programu na téma demokracie v antickém Řecku v 5. a 6. ročníku ZŠ
Tereza Šťastná -
Spirituální revoluce a tělo (Tělesnost v Haré Kršna a v českém oshovském hnutí v kontextu teorie tzv. spirituální revoluce)
Jitka Martínková -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání
Nela Jurenová -
"Dobro" pro mezinárodní vztahy: rétorická válka prezidentů USA a Ruska (V. Putina)
Milana NIMCHENKO -
Analýza možností zájmového vzdělávání žáků s PAS v přírodovědné oblasti
Ivona Tichá -
Algoritmy v technickém a přírodovědném vzdělávání
Ludvík VLČEK