Petr Šolín

Bachelor's thesis

Internetová reklama jako nástroj marketingu

Internet advertising as a marketing tool
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o internetové reklamě jako nástroji marketingu. Cílem této práce je správné pochopení pojmu internetová reklama a také souhrn nepsaných pravidel a doporučení internetové reklamy pro firmy. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem jako důležitým prvkem marketingu, pokračuje vysvětlováním pojmu internetová reklama a jejích třech nedílných části. Mezi tyto části řadíme …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with online advertising as a marketing tool. The aim of this thesis is a proper understanding of the concept of internet advertising and a summary of unwritten rules and recommendations of internet advertising for firms. A theoretical part deals with the marketing mix as an important element of marketing, continued by explaining the concept of online advertising and its three …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2011
  • Supervisor: Libor Krsek
  • Reader: Stanislav Horný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24037

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika