Internetová reklama jako nástroj marketingu – Petr Šolín
Petr Šolín
Bakalářská práce
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Internet advertising as a marketing tool
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o internetové reklamě jako nástroji marketingu. Cílem této práce je správné pochopení pojmu internetová reklama a také souhrn nepsaných pravidel a doporučení internetové reklamy pro firmy. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem jako důležitým prvkem marketingu, pokračuje vysvětlováním pojmu internetová reklama a jejích třech nedílných části. Mezi tyto části řadíme …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with online advertising as a marketing tool. The aim of this thesis is a proper understanding of the concept of internet advertising and a summary of unwritten rules and recommendations of internet advertising for firms. A theoretical part deals with the marketing mix as an important element of marketing, continued by explaining the concept of online advertising and its three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24037
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
- Vedoucí: Libor Krsek
- Oponent: Stanislav Horný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24037
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China)
Zongyuan Chi -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Advertising on Internet
Lukáš Krupička -
Advertising on Internet
Ondřej Gojda -
Marketing and advertising on the Internet
Max Smrčka -
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
Vendula Karlíčková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová