Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu – Bc. Albert Kašpar
Bc. Albert Kašpar
Master's thesis
Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu
Customer Experience in the Electromobility Segment in the Environment of the Czech Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zákaznickou zkušeností a jejím vlivem v prostředí českého trhu. Teoretický základ práce se věnuje marketingové komunikaci, zákaznické zkušenosti a rozebírá také oblast nákupního chování spotřebitelů i segmentace cílových skupin. Praktická část za využití kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu analyzuje vliv zákaznické zkušenosti v segmentu elektromobility a zodpovídá …moreAbstract:
The thesis deals with customer experience and its impact on the Czech market. The theoretical foundation of the work focuses on marketing communication, customer experience, and analyses the area of consumer purchasing behaviour and target group segmentation. The practical part, using qualitative and quantitative research methods, analyses the impact of customer experience in the electric vehicle segment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŠPAR, Albert. \textit{Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ihxkdx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kašpar, Albert. Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Segmentace zákazníků a výběr cílové skupiny pro marketingovou komunikaci konkrétní firmy (Huawei)
Robin Nguyen -
Segmentace zákazníků a výběr cílové skupiny pro marketingovou komunikaci konkrétní firmy (Huawei)
Robin Nguyen -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Aleš Láník -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová -
Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku
Jiří Krása