Specifika literární komunikace u jedinců s odlišným mateřským jazykem v českém prostředí – Bc. Věra Šimková
Bc. Věra Šimková
Diplomová práce
Specifika literární komunikace u jedinců s odlišným mateřským jazykem v českém prostředí
The Literary Communication Specifics of Learners with a Different Mother Tongue in the Czech Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou literární komunikace u jedinců s odlišným mateřským jazykem se zvláštním zřetelem na využití adaptované četby. V teoretické části jsou uvedeny informace o začleňování práce s literárními texty do výuky cizího jazyka, o adaptované četbě v českém prostředí a další možnosti podpory čtení u jedinců s OMJ. Praktická část nabízí vhled do procesu adaptace, a to z perspektivy …víceAbstract:
This diploma thesis deals with literary communication of learners with a different mother tongue, with a special emphasis on graded readers. In theoretical part, information is presented about incorporating graded readers into foreign language teaching, greaded readers in the Czech environment and other possibilities of promoting reading in learners with a different mother tongue. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eh1mn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Milena Šubrtová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Radim Ošmera
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury se zaměřením na žáky s odlišným mateřským jazykem
Práce na příbuzné téma
-
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Kateřina Šimčíková -
Analýza případových studií dětí s odlišným chováním a ukončenou povinnou školní docházkou na dobrovolných diagnostických pobytech.
Lucie Nováčková -
Analýza podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy
Kateřina Šimčíková -
Adaptace literárního textu pro žáky s odlišným mateřským jazykem ve věku od 11 do 15 let
Veronika Tinková -
Adaptovaná próza a její využití ve výuce češtiny pro děti-cizince
Eliška Hondlová -
Vliv adaptačního procesu na fluktuaci
Markéta Chvalinová