Intervenční program zaměřený na práci s hyperaktivními dětmi mladšího školního věku – Lukáš SORÁD
Lukáš SORÁD
Bakalářská práce
Intervenční program zaměřený na práci s hyperaktivními dětmi mladšího školního věku
The intervention program focused on work with hyperactive children younger than school age
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou projevů poruchy pozornosti spojené s hyperaktivitou u dětí mladšího školního věku a jejich zmírnění za pomoci prvků zdravotně tělesného cvičení a psychomotorického cvičení. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje klíčové termíny k dané problematice. Praktická část se zabývá intervenčním programem a jeho ověřením v …víceAbstract:
Bachelor's thesis deals with the symptoms associated with attention deficit disorder connected with hyperactivity of children at first grade of primary school and easing those symptoms with the help of elements of health and physical exercise and psychomotor exercises. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains the key terms of the issue. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Zveřejnit od: 26. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela POSPÍŠILOVÁ
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SORÁD, Lukáš. \textit{Intervenční program zaměřený na práci s hyperaktivními dětmi mladšího školního věku}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/iindat/.
Jak správně citovat práci
SORÁD, Lukáš. Intervenční program zaměřený na práci s hyperaktivními dětmi mladšího školního věku. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výchova ke zdraví
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Syndrom ADHD a ADD u dětí předškolního věku
Michaela Drahoňovská -
Děti s ADHD/ADD a volnočasové aktivity
Veronika Drbohlavová -
ADHD/ADD, podmínky domácí přípravy na vyučování z pohledu rodičů
Jana Babická -
Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení, ADHD či ADD na 1. stupni základní školy
Šárka Sixtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva