Simona Gernatová

Bakalářská práce

Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD

Making Reading Comprehension More Effective for Adolescent Learners with ADHD/ADD
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem čtení s porozuměním u ADHD/ADD dospívajících čtenářů. Teoretická část vymezuje termín čtení, čtení s porozuměním a dovednosti rozvíjející čtení s porozuměním a definuje termín ADHD/ADD, jeho projevy a dopad jeho projevů na ADHD/ADD čtenáře s ohledem na výuku jazyků a čtení s porozuměním. Praktická část analyzuje dvanáct vyučovacích hodin zaměřených na čtení s porozuměním …více
Abstract:
The bachelor thesis researches the topic of reading comprehension among adolescent learners with ADHD/ADD. The theoretical part provides a theoretical background of the terms reading, reading comprehension, and skills developing reading comprehension and defines the term ADHD/ADD, its manifestations, and the impact of its manifestations on ADHD/ADD readers with respect to language learning and reading …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
  • Vedoucí: M.A. Leona Svobodová Máslová
  • Oponent: PhDr. Markéta Zusková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Prague City Vysoká Škola