Analýza preferencí zákazníků na online trhu cestovního ruchu – Jana Lindová
Jana Lindová
Master's thesis
Analýza preferencí zákazníků na online trhu cestovního ruchu
Analysis of Consumer Preferences on the Online Tourism Market
Abstract:
Tématem této diplomové práce je Analýza preferencí na online trhu cestovního ruchu. Cílem této práce je identifikovat a analyzovat preference zákazníků na online trhu cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byl popsán trh cestovního ruchu a spotřebitelské chování. V praktické části jsou zpracovány výsledky získané z online dotazníkového šetření. Na …moreAbstract:
The topic of this thesis is the analysis of preferences in the online tourism market. The aim of this thesis is identifying and analyzing customer preferences in the online tourism market. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the tourism market and customer behavior. Results from the online questionnaire survey are processed in the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143485
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Nikola Baudišová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Čínská etiketa a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch.
Eliška Střílková -
Analýza dopadu pandemie COVID-19 na příjezdový cestovní ruch do Číny se zaměřením na turisty z Čínské lidové republiky
Radek MATLOCH -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich