Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE – Bc. Veronika Steinmetzová, DiS.
Bc. Veronika Steinmetzová, DiS.
Diplomová práce
Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
The Effectiveness of Online Communication in 2N TELEKOMUNIKACE
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou online marketingu jako jedním z důležitých nástrojů komunikačního mixu. První část práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, zkoumá specifika této formy komunikace, jeho postavení v komunikačním mi-xu a představuje jednotlivé nástroje. Praktická část zahrnuje analýzu efektivity online mar-ketingu ve vybrané společnosti se zaměřením na …víceAbstract:
This thesis deals with the efficiency of online marketing as one of the important tools of communication mix. The first part summarizes theoretical knowledge of internet marketing, examines the specifics of this form of communication, its position in a communication mix and presents the online channels. The practical part includes an analysis of the effectiveness of online marketing in the chosen company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Steinmetzová, Veronika. Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení efektivity online marketingové komunikace pomocí eye-trackingu
Daniel Síbrt -
Efektivnost komunikace ve vybraném pracovním týmu
Nevrlý Nevrlý -
Vyhodnocení efektivity interní komunikace ve vybrané firmě
Petr Bárta -
Analýza a vyhodnocení efektivity interní komunikace
Nikola Horváthová -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Vyhodnocení efektivity formálního systému komunikace ve vybrané firmě
Veronika Urbančíková -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů MK
Mariia Vladimirova