Využití IT k propagaci města Chanty-Mansijsk – Elizaveta Martynova
Elizaveta Martynova
Bakalářská práce
Využití IT k propagaci města Chanty-Mansijsk
Promotion of the town Khanty-Mansijsk with the use of IT.
Anotace:
Martynova, E. Využití IT k propagaci města Chanty-Mansijsk. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie s využitím informačních technologií, jejímž cílem je zlepšení propagace města Chanty-Mansijsk z pohledu cestovního ruchu. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se skládá z vymezení …víceAbstract:
Martynova, E. Promotion of the town Khanty-Mansijsk with the use of IT. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020.The bachelor thesis deals with the creation of marketing strategy with the use of information technologies in order to improve the promotion of Khanty-Mansijsk in the field of tourism. Thesis is divided in two parts – theoretical and practical part. The theoretical part consists of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Finanční management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Electronic Marketing for small and medium business
Jan Pouska -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek -
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík -
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Radek Gabčan -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir