Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot – Bc. Petr Odstrčil
Bc. Petr Odstrčil
Master's thesis
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Destination Marketing Strategy for the Cambodian Province of Kampot
Abstract:
ODSTRČIL, Petr. Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot [Diplomová práce ] Vysoká škola hotelová. Praha: 2020. 72 s. Diplomová práce se věnuje analýze příjezdového cestovního ruchu do Kambodži se zvláštním zaměřením na přímořskou provincii Kampot. Pracuje s následující hypotézou: Kambodžská provincie Kampot má velký potenciál přitáhnout v budoucnu více zahraničních …moreAbstract:
ODSTRČIL, Petr. Destination Marketing Strategy for the Cambodian Province of Kampot [Master´s Dissertation] The institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd.. Prague: 2020. 72 pages. The diploma dissertation deals with the analysis of inbound tourism to Cambodia with a special focus on the coastal province of Kampot. It works with the following hypothesis: The Cambodian province of Kampot has …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/bsh8x/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: Mgr. Věra Fišerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Cestovní ruch v regionálních orgánech státní správy
Michaela Dostálková -
Výjezdový cestovní ruch do Čínské lidové republiky
Shoira Ibragimova -
Vybrané eventy v České republice rozvíjející cestovní ruch v této destinaci
Adriana Grendzioková -
Cestovní ruch v Itálii
Michal Malý -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová