Bc. Tereza Hronová

Master's thesis

Projevy glokalizace v soudobé televizní reklamě v České republice

Manifestations of Glocalisation in Present-Day Television Advertising in the Czech Republic
Anotácia:
Tento výzkum je zaměřen na projevy tzv. glokalizace v soudobých televizních reklamách v České republice. Glokalizace stojí proti teoriím kulturního imperialismu a westernizace. Podle ní je lokální rovina součástí té globální a vzájemně se proto ovlivňují. Na vzorku reklam z října 2009 tato práce ukazuje pomocí kvalitativně interpretované obsahové analýzy mechanismy, kterými se heterogenizuje česká …viac
Abstract:
This thesis is focused on the manifestations of glocalization in a present-day television advertising in the Czech Republic. The concept of glocalization stands against the theory of westernization and cultural imperialism. It says, that the local national context is a part of the global one and one influences the other. The sample of advertisments selected during the october 2009 manifests, that the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
  • Vedúci: PhDr. Václav Štětka, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism