Projevy glokalizace v soudobé televizní reklamě v České republice – Bc. Tereza Hronová
Bc. Tereza Hronová
Diplomová práce
Projevy glokalizace v soudobé televizní reklamě v České republice
Manifestations of Glocalisation in Present-Day Television Advertising in the Czech Republic
Anotace:
Tento výzkum je zaměřen na projevy tzv. glokalizace v soudobých televizních reklamách v České republice. Glokalizace stojí proti teoriím kulturního imperialismu a westernizace. Podle ní je lokální rovina součástí té globální a vzájemně se proto ovlivňují. Na vzorku reklam z října 2009 tato práce ukazuje pomocí kvalitativně interpretované obsahové analýzy mechanismy, kterými se heterogenizuje česká …víceAbstract:
This thesis is focused on the manifestations of glocalization in a present-day television advertising in the Czech Republic. The concept of glocalization stands against the theory of westernization and cultural imperialism. It says, that the local national context is a part of the global one and one influences the other. The sample of advertisments selected during the october 2009 manifests, that the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/okdpn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
- Vedoucí: PhDr. Václav Štětka, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Globalizace a lokalizace ve zpravodajství Al Jazeera English
Barbora Šlapáková -
Módní časopisy jako poslové globalizace?
Martina Tlachová -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama jako obraz kultury
Ondřej Novák -
Reklama jako obraz kultury
Khrystyna Beregova -
Reklama jako obraz kultury
Uliana Baliasnikova -
Commercialization of Black Culture
Gabriela Kamenská -
Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.
Iveta Bartóková