Analýza návštěvnosti internetového obchodu s nábytkem – Vít Kahánek
Vít Kahánek
Master's thesis
Analýza návštěvnosti internetového obchodu s nábytkem
Website Analytics of a Furniture E-shop
Abstract:
Internetový obchod s nábytkem se potýká s krachem dodavatele, špatným hodnocením od zákazníků a celkově s poklesem tržeb. Cílem diplomové práce je za pomoci analýzy návštěvnosti zjistit příčiny neúspěchu e-shopu, definovat cílového zákazníka, analyzovat rentabilitu marketingové komunikace a zjistit vztah mezi špatným hodnocením a konverzním poměrem obchodu. V teoretické části práce jsou vysvětleny …moreAbstract:
The furniture e-shop store is struggling with supplier bankruptcy, poor customer ratings, and an overall decrease in revenue. The aim of the diploma thesis is to analyse the reasons for failure of the e-shop, to define the target customer, to analyse the profitability of marketing communication and to find out the relationship between the bad evaluation of this e-shop and its conversion ratio. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/132927
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Vojtěch Klézl
- Reader: Patrik Koziel
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu
Zdeněk Přech -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybrané společnosti
Daniela Vepryk -
Internetový marketing
Hana KOTNOUROVÁ