Analýza návštěvnosti internetového obchodu s nábytkem – Vít Kahánek
Vít Kahánek
Master's thesis
Analýza návštěvnosti internetového obchodu s nábytkem
Website Analytics of a Furniture E-shop
Anotácia:
Internetový obchod s nábytkem se potýká s krachem dodavatele, špatným hodnocením od zákazníků a celkově s poklesem tržeb. Cílem diplomové práce je za pomoci analýzy návštěvnosti zjistit příčiny neúspěchu e-shopu, definovat cílového zákazníka, analyzovat rentabilitu marketingové komunikace a zjistit vztah mezi špatným hodnocením a konverzním poměrem obchodu. V teoretické části práce jsou vysvětleny …viacAbstract:
The furniture e-shop store is struggling with supplier bankruptcy, poor customer ratings, and an overall decrease in revenue. The aim of the diploma thesis is to analyse the reasons for failure of the e-shop, to define the target customer, to analyse the profitability of marketing communication and to find out the relationship between the bad evaluation of this e-shop and its conversion ratio. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/132927
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Vojtěch Klézl
- Oponent: Patrik Koziel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu
Zdeněk Přech -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybrané společnosti
Daniela Vepryk -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka -
Internetový marketing
Hana KOTNOUROVÁ