Souvislost vývojového traumatu a vlastní vnímané účinnosti u adolescentů – Veronika Bursová
Veronika Bursová
Bakalářská práce
Souvislost vývojového traumatu a vlastní vnímané účinnosti u adolescentů
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje souvislosti vývojového traumatu a vlastní vnímané účinnosti u adolescentů. Cílem práce je zjistit, zda a jaký má vliv prožití časných traumatických událostí na vlastní vnímanou účinnost adolescentů. Práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmů vlastní vnímaná účinnost a vývojové trauma, jeho příčinám, důsledkům a projevům u různých věkových …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the connection between developmental trauma and one's own perceived effectiveness in adolescents. The aim of this work is to find out whether and what effect the experience of early traumatic events has on the adolescents' perceived effectiveness. The work has a theoretical-empirical character. The theoretical part is devoted to explaining the concepts of perceived …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ijhyvi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURSOVÁ, Veronika. \textit{Souvislost vývojového traumatu a vlastní vnímané účinnosti u adolescentů}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ijhyvi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace a analýza negativních událostí v dětství v pediatrických záznamech dětských participantů studie ELSPAC
Kateřina Blažková -
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Klára Trčková -
Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku
Klára Tylšarová -
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků
Tereza Humenská -
Vnímaná vlastní účinnost klíčových pracovníků v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc.
Jana Stratilová -
Peer aktivity jako prostředek podpory vnímané vlastní účinnosti
Lenka Cirhanová -
Vnímaná vlastní účinnost (self-efficacy) a pracovní výkonnost
Štěpán Markvart -
Pohybová gramotnost, vnímaná účinnost a motivace k pohybové aktivitě u dětí na ZŠ ve Šternberku
Pavel POTĚŠIL