Bc. Kateřina Gazdová

Diplomová práce

Návrh marketingového mixu pro podnik

The project of the marketing mix for a company
Anotace:
Diplomová práce je analýzou marketingového mixu společnosti Fronton a.s., která se zabývá architektonickou a inženýrskou činností. Teoretická část je na základě literárních pramenů věnována problematice marketingu, především pak jednotlivým prvkům marketingového mixu. V rámci praktické části je cílem analyzovat současnou situaci podniku v možnostech využití složek marketingového mixu, porovnat s konkurenčními …více
Abstract:
The diploma thesis is an analysis of marketing mix of company Fronton a.s., which deals with architectural and engineering activities. The theoretical part is devoted to the issue of marketing, especially the different parts of marketing mix. The practical part analyses present situation of company in using the elements of marketing mix and compares its competitors, and then it suggests recommendation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Václav Malenovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management