Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa – Bc. Martin Vaněček
Bc. Martin Vaněček
Bakalářská práce
Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa
Komplex promotion of products and brand in the firm Baťa
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komplexní propagací značky a produktů v obuvnické firmě Baťa. Práce sleduje propagaci firmy od jejího vzniku, mapuje vývoj propagačních metod během celého období existence firmy až po současnost. Práce se zároveň věnuje samotnému vzniku obuvnické společnosti Baťa a sleduje vývoj podniku, který se postupem času stal věhlasný nejen u nás, ale i ve světě. V práci není opomenut …víceAbstract:
Bachelor´s thesis applies to complex promotion of brand and products in the shoemaker´s company Baťa. The thesis studies company´s promotion from his beginning, it surveys a progress of promotional methods during whole companies life until the present. The thesis dedicate also to alone origin of shoemaker´s company Baťa and it studies a progress of firm, which became in the course of time famous not …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uqe9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Financial Management for Business Success of Company
Huimin Cheng -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Development trend and management model innovation of enterprise business management
He Chen -
Server-side solution for management of business processes
Filip Dubnička -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Product placement a jeho uplatnění ve vybraném českém filmu
Adéla Stoklasová