Adéla Stoklasová

Diplomová práce

Product placement a jeho uplatnění ve vybraném českém filmu

Product Placement and its Application in Selected Czech film
Anotace:
Diplomová práce se zabývá filmovým product placementu. Jejím cílem je na základě vlastního šetření zjistit vnímání tohoto marketingového nástroje v obecné rovině a následně v souvislosti s konkrétním snímkem. Teoretická část práce představuje pojem product placement a jeho zařazení do marketingového mixu. Dále se zaměřuje na jeho historii, typologii, možnosti umístění a legislativní úpravu. V neposlední …více
Abstract:
The diploma thesis deals with film product placement. The goal of the thesis is to find out the perception of this marketing tool in general terms a then in connection with a specific film on the basis of its own investigation. The theoretical part of the work presents the concept of product placement and its inclusion in the marketing mix. It also focuses on its history, typology, placement options …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedoucí: Jan Hanzlík
  • Oponent: Markéta Dianová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80533

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management