Bc. Martin Vaněček

Bachelor's thesis

Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa

Komplex promotion of products and brand in the firm Baťa
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komplexní propagací značky a produktů v obuvnické firmě Baťa. Práce sleduje propagaci firmy od jejího vzniku, mapuje vývoj propagačních metod během celého období existence firmy až po současnost. Práce se zároveň věnuje samotnému vzniku obuvnické společnosti Baťa a sleduje vývoj podniku, který se postupem času stal věhlasný nejen u nás, ale i ve světě. V práci není opomenut …more
Abstract:
Bachelor´s thesis applies to complex promotion of brand and products in the shoemaker´s company Baťa. The thesis studies company´s promotion from his beginning, it surveys a progress of promotional methods during whole companies life until the present. The thesis dedicate also to alone origin of shoemaker´s company Baťa and it studies a progress of firm, which became in the course of time famous not …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2013
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní