Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa – Bc. Martin Vaněček
Bc. Martin Vaněček
Bachelor's thesis
Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa
Komplex promotion of products and brand in the firm Baťa
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komplexní propagací značky a produktů v obuvnické firmě Baťa. Práce sleduje propagaci firmy od jejího vzniku, mapuje vývoj propagačních metod během celého období existence firmy až po současnost. Práce se zároveň věnuje samotnému vzniku obuvnické společnosti Baťa a sleduje vývoj podniku, který se postupem času stal věhlasný nejen u nás, ale i ve světě. V práci není opomenut …moreAbstract:
Bachelor´s thesis applies to complex promotion of brand and products in the shoemaker´s company Baťa. The thesis studies company´s promotion from his beginning, it surveys a progress of promotional methods during whole companies life until the present. The thesis dedicate also to alone origin of shoemaker´s company Baťa and it studies a progress of firm, which became in the course of time famous not …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uqe9c/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2013
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Importance of Financial Management for Business Success of Company
Huimin Cheng -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Development trend and management model innovation of enterprise business management
He Chen -
Server-side solution for management of business processes
Filip Dubnička -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Product placement a jeho uplatnění ve vybraném českém filmu
Adéla Stoklasová