Marketingový potenciál obálek knih – Mgr. Tereza Lojdová
Mgr. Tereza Lojdová
Bachelor's thesis
Marketingový potenciál obálek knih
Marketing Potential of the Book Covers
Anotácia:
Kniha je nejen estetickým objektem, ale i zbožím. Obálka knihy vystupuje jako nástroj komunikace mezi knihou (nakladatelem) a čtenářem a je tím prvním, co potenciální kupec vidí, může tedy ovlivnit to, zda člověk knihu vezme do ruky, otevře ji, zalistuje v ní a zda si ji nakonec i koupí. Obálka není jen vizuálně líbivě zpracovaná přední strana, ale může na jiných částech obsahovat i další důležité …viacAbstract:
The book is not only an aesthetic object, but it is also goods. The book cover is a tool for communication between the book (publisher) and a reader. The book cover is the first thing that a potential buyer can see, therefore it can affect if a man takes the book, opens it, leafs through it and if he eventually buys it. The book cover is not only a visually attractive front side, but it can also on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fhzmk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
- Oponent: Mgr. Tomáš Marek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala -
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
Hemisha Patel -
Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.
Stephanie Armenta Camacho -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Buying Behavior
Hansal Shah -
Konceptualizace mediálně vědního poznání v ilustracích knižních obálek: Na příkladu obálek knihy N. Postmana Amusing Ourselves to Death
Adéla Demlová