Mgr. Tereza Lojdová

Bakalářská práce

Marketingový potenciál obálek knih

Marketing Potential of the Book Covers
Anotace:
Kniha je nejen estetickým objektem, ale i zbožím. Obálka knihy vystupuje jako nástroj komunikace mezi knihou (nakladatelem) a čtenářem a je tím prvním, co potenciální kupec vidí, může tedy ovlivnit to, zda člověk knihu vezme do ruky, otevře ji, zalistuje v ní a zda si ji nakonec i koupí. Obálka není jen vizuálně líbivě zpracovaná přední strana, ale může na jiných částech obsahovat i další důležité …více
Abstract:
The book is not only an aesthetic object, but it is also goods. The book cover is a tool for communication between the book (publisher) and a reader. The book cover is the first thing that a potential buyer can see, therefore it can affect if a man takes the book, opens it, leafs through it and if he eventually buys it. The book cover is not only a visually attractive front side, but it can also on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
  • Oponent: Mgr. Tomáš Marek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta