Matouš FERANEC
Bakalářská práce
Teacher-learner relationships
Teacher-learner relationships
Abstract:
As the title suggests, this bachelor thesis is dealing with the teacher-learner relationships. The aim of this paper is to investigate the pedagogical background of the relationship between teacher and learner. The theoretical part is divided into three chapters concerning with teacher, learner and relationships. The main objective is to determine the qualities each teacher possesses and how they affect …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahu mezi učitelem a žákem. Cílem práce je prozkoumat vztah učitele a žáka, společně s jeho determinanty. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, která se jednotlivě zabývá učitelem, žáky a vztahy. Hlavním záměrem je zjistit, jaké vlastnosti učitele ovlivňují vztah mezi ním a žákem. Praktická část je soustředěna na situace ve školách, které ovlivňují …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Duda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FERANEC, Matouš. Teacher-learner relationships. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah učitelů ZŠ a SŠ k hudbě a hudební výchově
Ivana Procházková -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Osobnost učitele - učitel jako motivační faktor pro romské žáky
Jiřina MACHALÍK SKOPALOVÁ -
Osobnost učitele z pohledu rodičů žáků 1. stupně základní školy
Adéla ŽDÁNSKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva