Mária Brydlová

Bakalářská práce

CX: Customer eXperience

CX: Customer eXperience
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá konceptem Customer Experience a aplikací tohoto konceptu na zvolený podnik z oblasti pojišťovnictví. V teoretické části práce jsou souhrnné poznatky z oblasti marketingu související s Customer Experience, poznatky týkající se CX a metody jeho měření. Praktická část je zaměřena na analýzu získaných dat v rámci zpětné vazby klientů vybraného podniku a na měření CX pomocí metriky …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the concept of Customer Experience and the application of this concept to a chosen company from the field of insurance. In the theoretical part of the thesis, knowledge from the field of marketing related to Customer Experience, knowledge related to CX, and its measurement methods are summarized. The practical part is focused on the analysis of the obtained data as …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá konceptom Customer Experience a aplikáciou tohto konceptu na zvolený podnik z oblasti poisťovníctva. V teoretickej časti práce sú zosumarizované poznatky z oblasti marketingu súvisiace s Customer Experience, poznatky týkajúce sa CX a metódy jeho merania. Praktická časť je zameraná na analýzu získaných dát v rámci spätnej väzby klientov vybraného podniku a na meranie CX pomocou …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Oponent: Jaroslav Dugas, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management

Práce na příbuzné téma