Maia TSKITISHVILI

Diplomová práce

Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market

Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market
Abstract:
The biggest Indian leather manufacturer Super Tannery Limited has targeted its market penetration strategy in one of the most advantageous part of Central European country i.e. Czech Republic. Indian company is well experienced in overseas market penetration and seeking new mar-kets to start its operation with opening branch office/warehouse (in the heart of Eu-rope/targeted market). The aim of this …více
Abstract:
Největší indický výrobce kožené Super Tannery Limited zaměřuje svoji penetrační strategii nejednu z nejvýhodnějších částí Střední Evropy, kterou je Česká republika. Indická společnost má velké zkušenosti s pronikáním na zámořské trhy a hledá nové trhy k zahájení své činnosti otevřením zcela nových zastoupení a poboček v srdci Evropy. Cílem této práce je zpracovat kritickou a hloubkovou analýzu současné …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TSKITISHVILI, Maia. Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing