Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market – Maia TSKITISHVILI
Maia TSKITISHVILI
Diplomová práce
Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market
Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market
Abstract:
The biggest Indian leather manufacturer Super Tannery Limited has targeted its market penetration strategy in one of the most advantageous part of Central European country i.e. Czech Republic. Indian company is well experienced in overseas market penetration and seeking new mar-kets to start its operation with opening branch office/warehouse (in the heart of Eu-rope/targeted market). The aim of this …víceAbstract:
Největší indický výrobce kožené Super Tannery Limited zaměřuje svoji penetrační strategii nejednu z nejvýhodnějších částí Střední Evropy, kterou je Česká republika. Indická společnost má velké zkušenosti s pronikáním na zámořské trhy a hledá nové trhy k zahájení své činnosti otevřením zcela nových zastoupení a poboček v srdci Evropy. Cílem této práce je zpracovat kritickou a hloubkovou analýzu současné …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TSKITISHVILI, Maia. \textit{Marketing Penetration Strategy for ''Super Tannery Limited'' in the Czech Market}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ik4goo/.
Jak správně citovat práci
TSKITISHVILI, Maia. Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Specifika vstupu poskytovatele online systémů pro hotelnictví a gastronomii na trh v Keni
Tereza Zimová -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová -
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
Exportní strategie podniku Kofola Československo a.s. na ruský trh
Irina Gerashchenko -
Uvedení privátní značky výrobků na trh
David Klar