Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog – Bc. Klára Švecová
Bc. Klára Švecová
Bakalářská práce
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
The Marketing and Marketing Communications Mix of Czech Railways and Russian Railways
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jednotlivými prvky marketingového a komunikačního mixu společností České dráhy a Rossijskie železnye dorogi. V teoretické části se práce dotýká historie železnic ve světě, v naší zemi a v Ruské federaci. Dále vysvětluje problematiku marketingu a marketingové komunikace v oblasti dopravních služeb. Praktická část představuje železniční společnosti – jejich vznik, činnost, …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on individual elements of marketing and marketing communications mix of Czech Railways and Russian Railways. Theoretical part deals with history of railways in the world, our country as well as Russia. Next it explains issues of marketing and marketing communications mix in transport services. Practical part introduces two railway companies – their foundation, activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mk8yt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Anastasia Sokolova, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Olga Berger
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Tatiana Lifanova -
Analysis of e-business start-up project in Russian food import
Ekaterina Khorkina -
Marketing strategy of the Church in Russian Federation
Valeriya Myasnikova -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Žaneta Maturová -
Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy,a.s.
Miroslava Panková -
Brand perception - case study of Czech Railways
Tereza Vavroušková -
1. Teoretická část:\nl{}Typologie v české a slovenské fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: České dráhy\nl{} b) výstavní soubor: ČD
Pavel Hála