Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010 – Bc. Petra Hojovcová
Bc. Petra Hojovcová
Master's thesis
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Mobile marketing: the Analysis of Marketing Communication through T-Mobile operator in 2009–2010.
Abstract:
Diplomová práce „Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace mobilního operátora T-Mobile v letech 2009 – 2010“ přibližuje využití mobilního telefonu coby nového komunikačního kanálu pro šíření komerčních sdělení. Po stručném představení mobilního marketingu a nastínění jeho relativně krátké historie úvodní část práce zachycuje možnosti využití mobilního marketingu, které pak dále rozpracovává …moreAbstract:
My diploma thesis „Mobile Marketing: the Analysis of Marketing Communication through T-Mobile Operator in 2009 – 2010“ discribes the use of the mobile phone as a new channel of communication for disseminating commercial messages. After a short introduction on mobile marketing and summary of its relatively short history, the introductory part also covers the various possibilities of using mobile phones …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s9ya0/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2011
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOJOVCOVÁ, Petra. \textit{Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ikb2k6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek -
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Petr Mareš -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitele na příkladu O2 se zaměřením na mobilní marketing
Dana Horníková