Bc. Petra Hojovcová

Master's thesis

Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010

Mobile marketing: the Analysis of Marketing Communication through T-Mobile operator in 2009–2010.
Abstract:
Diplomová práce „Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace mobilního operátora T-Mobile v letech 2009 – 2010“ přibližuje využití mobilního telefonu coby nového komunikačního kanálu pro šíření komerčních sdělení. Po stručném představení mobilního marketingu a nastínění jeho relativně krátké historie úvodní část práce zachycuje možnosti využití mobilního marketingu, které pak dále rozpracovává …more
Abstract:
My diploma thesis „Mobile Marketing: the Analysis of Marketing Communication through T-Mobile Operator in 2009 – 2010“ discribes the use of the mobile phone as a new channel of communication for disseminating commercial messages. After a short introduction on mobile marketing and summary of its relatively short history, the introductory part also covers the various possibilities of using mobile phones …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2011
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní