Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010 – Bc. Petra Hojovcová
Bc. Petra Hojovcová
Diplomová práce
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Mobile marketing: the Analysis of Marketing Communication through T-Mobile operator in 2009–2010.
Anotace:
Diplomová práce „Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace mobilního operátora T-Mobile v letech 2009 – 2010“ přibližuje využití mobilního telefonu coby nového komunikačního kanálu pro šíření komerčních sdělení. Po stručném představení mobilního marketingu a nastínění jeho relativně krátké historie úvodní část práce zachycuje možnosti využití mobilního marketingu, které pak dále rozpracovává …víceAbstract:
My diploma thesis „Mobile Marketing: the Analysis of Marketing Communication through T-Mobile Operator in 2009 – 2010“ discribes the use of the mobile phone as a new channel of communication for disseminating commercial messages. After a short introduction on mobile marketing and summary of its relatively short history, the introductory part also covers the various possibilities of using mobile phones …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s9ya0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOJOVCOVÁ, Petra. \textit{Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ikb2k6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek -
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Petr Mareš -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitele na příkladu O2 se zaměřením na mobilní marketing
Dana Horníková