In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice – Bc. Pavel Kratochvíl, DiS.
Bc. Pavel Kratochvíl, DiS.
Bachelor's thesis
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Abstract:
Bakalářská práce na téma In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice je zpracována pomocí dotazníkového řízení a řízeného rozhovoru. Dotazník rozdělen na tři části. První část se zaměřuje na strukturu nakupujících dle věku a pohlaví. Druhá část na in-store marketing a jeho využívání a třetí část se zaměřuje na uplatňování moderních prodejních prostředků. Z výsledků vyplývá, že nejrozšířenější …moreAbstract:
The bachelor thesis concerns In-store communication located in Prior store in Budweis elaborated by a survey and conversation with randomly chosen individuals. The survey is divided into three parts. The first part concentrates on buyers structure of gender and age. The second deals with in-store marketing and practical use and finally the last one focuses on appliance of modern selling means. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/rkrqj/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRATOCHVÍL, Pavel. \textit{In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/iknzve/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková