In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice – Bc. Pavel Kratochvíl, DiS.
Bc. Pavel Kratochvíl, DiS.
Bakalářská práce
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Anotace:
Bakalářská práce na téma In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice je zpracována pomocí dotazníkového řízení a řízeného rozhovoru. Dotazník rozdělen na tři části. První část se zaměřuje na strukturu nakupujících dle věku a pohlaví. Druhá část na in-store marketing a jeho využívání a třetí část se zaměřuje na uplatňování moderních prodejních prostředků. Z výsledků vyplývá, že nejrozšířenější …víceAbstract:
The bachelor thesis concerns In-store communication located in Prior store in Budweis elaborated by a survey and conversation with randomly chosen individuals. The survey is divided into three parts. The first part concentrates on buyers structure of gender and age. The second deals with in-store marketing and practical use and finally the last one focuses on appliance of modern selling means. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/rkrqj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková